..:: Forum Imperium Diablo Realm ::..

Oficjalne Forum Imperium Diablo Realm
Teraz jest 12 gru 2018, o 17:58

Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 maja 2018, o 16:51 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Autor tematu
Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 00:05
Posty: 232
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Z racji że sporo osób nie rozumie mojego barba i powodu dlaczego ciśnie wszystko z "Ch***wymi mieczykami" postanowiłem się podzielić wiedzą o nim, buildem i zasadą działania.

Na początek. Dlaczego Czarna Śmierć?
Obrazek

Wygląd mówi sam za siebie :evil: :evil: :evil:

Barb ten opiera się na połączeniu dwóch mods z broni (Morderca Ciał - 50% na wybuch zwłok po zabiciu potwora) oraz hełmu (Burzowa Przesłona Sescheronu - 30% na pole statyczne po zabiciu potwora). Build ten jest wysoce nie efektywny przeciwko pojedynczym potworom bądź też niewrażliwym na wszystko z wyjątkiem obrażeń fizycznych, jednocześnie zapewnia bardzo dużo dodatkowych, OBSZAROWYCH obrażeń od błyskawic i ognia co efektywnie zwiększa jego szybkość czyszczenia. Ogólna zasada opiera się na zabiciu 1-2 mobków i uzyskania z nich pola statycznego połączonego z CE co w efekcie zwykle zabija wszystkie pozostałe mobki w okolicy. Jedynym słabym punktem tego buildu są resy więc pakujemy je gdzie tylko możemy.

Stats:
Str: Najcięższy jest Sescheron (196) i tyle str musimy uzyskać ze wszystkiego co nosimy.
Dex: Dość dex by podnieść miecze.
Vit: Wszystko, martwi nic nie zabijemy.

Ekwipunek:
Hełm: Burzowa Przesłona Sescheronu - socketujemy 2x joolem ed/@. Alternatyw brak to podstawa tego buildu.
Broń: 2x Morderca Ciał - Mnóstwo ar, dość dmg, ow, ias i najważniejsze CE after kill. Socketujemy joolkami ed/max, ed/hp lub ed/str wszystkie opcje są dobre.
Broń na swapie: 2x Harnaś: Najlepsza broń single target eot.
Pancerz: Metalowa Osłona - brzmi to głupio bo ten pancerz ma -40@ i tylko 200ed. Przecież forti ma 300ed i 20-30@ i jest lżejsze i tu w sumie kończą się zalety forti bo Metalowa osłona daje też 150-200ed vs undead / demons oraz 400ar co przekłada się na około 9-10k ar z frenzy (~1/3 naszego ar) oraz %dr. Socketujemy joolem ed/-req.
Amulet: Kratownica - @,%dr, ar, def.
Ringi: Raven frost - ar, dex. Wiatr Zgnilca - fhr, ll, psn res (jego nam brak)
Rękawice: Stalorwije - str, ed, cb, ds, ed vs undead / demons.
Pas: Król Góry - Ten pas ma wszystko co potrzebujemy eot.
Buty: Lustro bólu - frw, ed, ed vs undead / demons.

Dlaczego nie dałem eni? Bo jej nie potrzebujemy... Biegamy szybciej niż niejedna soska robi tele. Dosłownie ;] Dlaczego nie dałem alternatyw? Bo mamy niezbędne progi dodatkowo wysokie wymogi na str w hełmie nie ograniczają nas w wyborze itemków i oczywiście merc (a2, ofensywa, kosz z aurą moc) nas uzupełnia:

Wyposażenie Mercedesa:
Broń: Nie, nie używamy na nim rw Żądza, ani Pride. Wybór jest prosty infinity :shock: :shock: :shock: Nasz dmg w dużej mierze opiera się na CE (phys/fire) i statyku (lighting) dlatego infi obniżające resy mobów na ele to doskonały wybór zwłaszcza że mamy jeszcze totem barba.
Pancerz: Templars might - Aura z resami czyli to czego nam najbardziej aktualnie potrzeba.
Amulet: Skarabeusz Atmy - amp on hit ;]
Hełm: Opcji jest sporo od gazy, poprzez, andy, czaszkę olbrzyma, króla głębin na stalowym cieniu kończąc.
Pas: Dungo jeśli nie mamy gladiatora, ani stalowej skorupy nasz merc cierpi na słaby dr.
Rękawice: Stalorwije albo duszołapy.
Buty: Jeździec rzezi - cb, ds, ow u merca pomoże nam z diablo i baalem.

Drzewko Umiejętności:
Z racji że chyba każdy ma bo barba kompletnie ignorujemy rozkazy itp. To pozwala nam zmaksymalizować "osiągi".
Mistrzostwo miecze - 20 bo machamy mieczykami.
Szał - 20 nasz główny skill.
Podwójne uderzenie - 20 synergia do szału.
Drwina - 20 synergia do szału.
Ponury Totem - 20 duży boost do dmg łączący się z klątwami.
Zwiększona szybkość, wytrzymałość, żelazna skóra i wrodzona odporność - 1.
Jeśli zostaną nam jakieś punkty pakujemy je we wrodzoną odporność bądź żelazną skórę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 maja 2018, o 17:00 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2017, o 14:16
Posty: 48
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
Wszystko co chciałem wiedzieć. :D

Sam bym chciał mieć takiego barba. :( ale raczej ciężko o taki sesheron. ;)

Myślałem ewentualnie o Barbie na 2x Ognistobrzychego (Duży boost do fire dmg i on hit burza ognia), ale to nie da tyle dmg co 50% na wybuch zwłok.

Co do dmg vs undead i demons. Skaluje sie on z dmg ele? czy z wybuchu zwłok? Czy porostu żeby zabić tego jednego potworka i czekać na reakcje łańcuchową?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 maja 2018, o 17:34 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Autor tematu
Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 00:05
Posty: 232
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
MiteX napisał(a):
Wszystko co chciałem wiedzieć. :D

Sam bym chciał mieć takiego barba. :( ale raczej ciężko o taki sesheron. ;)

Myślałem ewentualnie o Barbie na 2x Ognistobrzychego (Duży boost do fire dmg i on hit burza ognia), ale to nie da tyle dmg co 50% na wybuch zwłok.

Co do dmg vs undead i demons. Skaluje sie on z dmg ele? czy z wybuchu zwłok? Czy porostu żeby zabić tego jednego potworka i czekać na reakcje łańcuchową?


Osobiście przeglądając bronie dla postaci melee natrafiłem na kilka fajnych egzemplarzy. 2x Ognistobrzuchy biorąc pod uwagę bonus łączny 100-120% fire dmg może być ciekawy i lagujący :D

Zastanawiałem się też nad Biczem Burzy i Tornadem Horazona (static + tornado on hit) i to w pewnym sensie tania wersja takiego barba zamiast CE mamy spam tornad druida. Jeśli się uda znaleźć pomyślę jeszcze nad WW barbem pod 2h toporki z Łupieżcą Messerschmidta, przyglądając się mu widzę w nim potencjał. Pogromca Piekieł to kolejny fajny toporek, który może się sprawdzić przy dziwnym buildzie typu concentrate / berserk barb. Choć to także ciężkie do określenia jak wypadnie ze względu na podkręcony dmg samego skilla.

Vs undead / demons nie wiem szczerze. Bardziej jest on nastawiony na wbicie szybko pierwszego killa, z którego stawiamy totem i dopiero zaczynamy kasować wszystko co jest w jego zasięgu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 maja 2018, o 21:19 
Offline
Szkielet

Dołączył(a): 8 kwi 2017, o 14:19
Posty: 55
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
Hm a 2 miecze morderca ciał dają 50 czy 100 % na ce?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 maja 2018, o 21:20 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2017, o 21:20
Posty: 116
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Nadal daje to 50% na ce.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 maja 2018, o 21:21 
Offline
Szkielet

Dołączył(a): 8 kwi 2017, o 14:19
Posty: 55
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
No właśnie a nie lepiej na drugą łapkę co innego dac, np relikt horadrimow dla survi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 maja 2018, o 21:51 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Autor tematu
Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 00:05
Posty: 232
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
pasieki napisał(a):
No właśnie a nie lepiej na drugą łapkę co innego dac, np relikt horadrimow dla survi


Postać jest ogólnie nadal w fazie testów, które są czasem ograniczone zasobem mułów :) Bądź też run i praktycznie co jakiś czas mam pomysły na usprawnienie. Relikt horadrimów jest ciekawą opcją bo ma absurdalnie dużo %dr, jego minusem jest niski dmg, a przy frenzy dmg off-hand ma znaczenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 maja 2018, o 22:03 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2017, o 12:35
Posty: 66
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
1. Z WW chyba nie działają mody z szansą na cast, o ile dobrze pamiętam? -> dobra, nvm, wiem, że nieadekwatne do tematu, bo frenzy, ale zostawię dla przypomnienia.
Btw, można coś zrobić w tej kwestii, czy za dużo zabawy z kodem? Pamiętam, że Karti coś wspominał, że to bardzo specyficzy skill.
2. Podoba mi się koncept ciosu powodującego eksplozję, jakże malowniczy obrazek :D
3. W końcu aoe przy melee, o które nieraz postulowałem w modyfikacjach broni.
4. Jak Czarna Śmierć spisuje się bez statyka? Bo statyk zmniejsza maksymalne hp, czy to dobra synergia do CE?
5. Należy też zauważyć, że przy większej liczbie graczy efektywność CE spada, na ppl5+ infi i amp to mus.
6. Wielkie propsy za melee, a nie kolejny nudny caster, szanuję :D
Sam myślałem o zealu z Toporem na Ścianę ognia lub Gwiazdorskim-Zealem-ze-Słonecznym Uderzeniem-w-łapie, ale przypomniałem sobie o aftercast cd, narazie nie mam jak tego sprawdzić, palek się expi, ale wizja czekania co cios jest zniechęcająca.
Co ciekawe, na mercu Słoneczne Uderzenie chyba nie działa aftercast, dźgał z taką samą prędkością, widok całkiem przyjemny dla oka :P Dmg z ciosu nie powalały (brak rbf, gadziego oka itd), ale jeden meteor niemalże zabijał moby na evencie w pałacu a85, a ilość meteorów była satysfakcjonująca.

Edit.
Vs Undead polecam rękawice Skóra Ghula( brak ias czy ll, ale ma przydatny ml, niezły dmg i ar vs undead based on char lv), mam dodatkową parę, jak Cię złapię to i za free oddam.

_________________
Niesamowite, jak nastawienie potrafi zmieniać los. - nie w przypadku blizzconu 2018.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 maja 2018, o 22:56 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Autor tematu
Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 00:05
Posty: 232
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
boski napisał(a):
1. Z WW chyba nie działają mody z szansą na cast, o ile dobrze pamiętam?
2. Podoba mi się koncept ciosu powodującego eksplozję, jakże malowniczy obrazek :D
3. W końcu aoe przy melee, o które nieraz postulowałem w modyfikacjach broni.
4. Jak Czarna Śmierć spisuje się bez statyka? Bo statyk zmniejsza maksymalne hp, czy to dobra synergia do CE?
Sam myślałem o zealu z Toporem na Ścianę ognia lub Gwiazdorskim-Zealem-ze-Słonecznym Uderzeniem-w-łapie, ale pomyślałem o aftercast cd, narazie nie mam jak tego sprawdzić, palek się expi, ale wizja czekania co cios jest zniechęcająca.
Co ciekawe, na mercu Słoneczne Uderzenie chyba nie działa aftercast, dźgał z taką samą prędkością, widok całkiem przyjemny dla oka :P


1. Właśnie dlatego że nie działają przerobiłem go na frenzy choć pierwotna koncepcja zakładała zabicie z frenzy 1-2 mobków na totem i jazda z ww.
2. Niestety animacja ce nie wyświetla się na zwłokach :(
3. Szkoda że tylko w 2h mieczu :/
4. Statyk z samym -res z hełmu na jeden cast zabiera ~25% hp mobkom w okolicy, ce ~50%hp (przy totemie i amp 100% spokojnie), dlatego też sam dmg barba nie jest aż tak istotny poza pierwszymi 2-3 killami w przypadku mobów nie będących fire / light immune. Problemem jest jednak fakt że CE i sam totem nie zawsze chce działać (nieumarli), dlatego duża zawartość %dmg vs undead jak i samo base dmg jest wskazana.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: neczaj


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[
SEO MOD © 2007 StarTrekGuide ]