..:: Forum Imperium Diablo Realm ::..

Oficjalne Forum Imperium Diablo Realm
Teraz jest 24 paź 2018, o 06:21

Strefa czasowa: UTC [ DST ]



Mini-Chat

Avatar użytkownika
rafineria888 - 20 paź 2018, o 14:34
@karasialke nie wiem co się stało ale chyba logika twojego ostatniego posta nawaliła. Nie trzyma się tematu.
karasialke - 20 paź 2018, o 14:51
jak czegos nie rozumiesz to chetnie wyjasnie :
karasialke - 20 paź 2018, o 14:53
diablo na czacie pisal ze musi dostosowac tylko pliki gry, wiec cala robote juz pewnie wykonal i moze ma juz zapisana liste zmian
karasialke - 20 paź 2018, o 14:54
a kiedy to wrzuci to juz tylko d niego zalezy, ja osobiscie chcialbym miec to troche wczesniej i juz
Avatar użytkownika
Diabloel - 20 paź 2018, o 18:08
Dostosować musze także kod ponieważ nie wszystkie zmiany działaja prawidłowo obecnie na realmie jedyna poprawnie działajaca wersja jest single player.
Avatar użytkownika
Diabloel - 20 paź 2018, o 18:09
Pytanie się kiedy wszystko będzie gotowe mija się z celem robie wszystko co w mojej mocy aby wydac bete jak najszybciej :wink:
seytan - 20 paź 2018, o 18:17
dzekujemy i czekamy na kolejne informacje
Avatar użytkownika
boski - 21 paź 2018, o 10:02
Yohoho, jesteśmy z Tobą! No nie? :P Pomógłbym Ci, ale narazie jestem na poziomie zabaw w C na studia...
Avatar użytkownika
boski - 21 paź 2018, o 10:02
Jak to mówią - wisz, panie, jak jest :D
seytan - 21 paź 2018, o 11:49
gs 2 lezy :C
seytan - 21 paź 2018, o 11:50
:violin:
Avatar użytkownika
Diabloel - 21 paź 2018, o 13:11
gs up
Avatar użytkownika
zglena - 21 paź 2018, o 18:02
będą podejmowane jakieś działania odnośnie wyboru gs?
Avatar użytkownika
zglena - 21 paź 2018, o 18:02
czy trzeba się pogodzić z loterią?
Avatar użytkownika
Diabloel - 21 paź 2018, o 22:28
Karti napisał do doltnita o w/w sprawie pewnie jutro wszystko wróci do normy
tetris - 22 paź 2018, o 11:48
siema
buszmenXxX - wczoraj, o 16:15
I co z tą naprawa wyboru gsow .... Bo naprawdę jest to bardzo denerwujące i się traci dużo czas
buszmenXxX - wczoraj, o 16:16
Bardzo będę wdzięczny
Avatar użytkownika
karti6 - wczoraj, o 17:56
Trzeba czekać na informację od Doltnita.
Ładowanie ОК Błąd Zatrzymany Auto-aktualizacja co 10 sekund • Włącz/Wyłącz dzwięk?


Kto jest na czacie

Kto przegląda forum
Nikt nie czatuje ( oparte na użytkownikach z ostatnich 1 godzina)

Odświeża co 30 sekund
Legenda :: Administracja i Zasłużeni IDR, Administratorzy, Moderatorzy globalni

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[
SEO MOD © 2007 StarTrekGuide ]