..:: Forum Imperium Diablo Realm ::..

Oficjalne Forum Imperium Diablo Realm
Teraz jest 13 lis 2018, o 21:46

Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 paź 2017, o 11:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Autor tematu
Dołączył(a): 7 lut 2017, o 21:20
Posty: 116
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Post będzie stale aktualizowany o nowe zmiany oto pierwsza czesc prosze o wyrazenie opini dot zmian :wink:

Ogólne zmiany:

-Skrzynia powiększona do 10x10 - zrobione
-Kostka powiększona do 8x10 - zrobione
-Plecak powiększony do 8x10 - zrobione
-Cain koło skrzynki w a5 - zrobione
-Powiększenie skrytki oraz eq na classic - zrobione
-Zastąpienie punktu nawigacyjnego do 1 poziomu Więzienia na wp na Krowi Poziom. - zrobione

Potwory:

-Duriel wyrzuca esencję destrukcji (drop Baala pozostaje bez zmian). - zrobione
-Potwory z Diablo I zostały zaimplementowane - zrobione

Edycja kodu:

-Przepisanie całego okienka statystyk oraz dodanie nowych do wyświetlania takich jak fcr etc. - nadal kilka funkcji muszę przepisać
-Filtr dropu ukrycie każdego kodu przedmiotu oraz pokazywanie eth,ilvl,socket - Wyswietlanie nadal się buguje prawdopodobnie muszę przepisać funkcje odpowiedzialne za to
-Dolna część plecaka jest specjalnie przeznaczona na talizmany (4x10), ich efekt będzie mógł oddziaływać na postać tylko znajdując się w tym miejscu. - zrobione
-Naprawione zostały pozycje przycisków zamykające ekwipunek w trybach classic i LoD - zrobione
-Zwiększona została maksymalna ilość złota w skrzynce do 25 mln oraz postać dostaje 25k/lvl zamiast 10k/lvl w udźwigu złota - zrobione
-Dodanie nowych ai Dreamland_caster/ranged/melee pozwalają na użycie 8 umiejętności - zrobione
-Dodanie statystyki -x% do odporności wroga na magie - zrobione
-Dodanie statystyki -x% do odporności wroga na fizyczne obrażenia - zrobione
-Dodanie statystyk, które działają na drop poszczególnych przedmiotów jewel%(klejnoty,amulety,pierścienie),rune%(zwiększona szansa na drop run bazowo 5%),gem%(kamienie) - zrobione
-Potwory nie rzucają już klątwy żelazna dziewica - zrobione
-Mana burn został naprawiony, który powodował 256 razy większe spalanie many niż powinienem- zrobione
-Usuniecie potworom Hp rollover - zrobione
-Naprawa statystyki on death, gdy potwor jest zabity przez odbicie obrażeń,truciznę, otwarcie ran - zrobione
-Obniżenie obrażeń spowodowanych przez wybuch zwłok u potwora posiadającego mod zaklęty ogień - zrobione
-W przypadku śmierci postaci złoto ze skrzyni nie jest zabierane - zrobione
-Otworzenie portalu do krowiego poziomu po zabiciu krowiego króla - zrobione
-Portal otworzony przez Anye, który prowadzi do Świątyni Nihlathaka jest zawsze aktywny pomimo posiadania punktu nawigacyjnego do Sal Bólu. - zrobione
-Magic find działa liniowo -zrobione
-Maksymalna ilość przedmiotów w hazardzie zwiększona do 19 (pełne okienko) - zrobione
-Zmiana koloru obrażeń magicznych w okienku statystyk na pomarańczowy - zrobione
-Pamięć podręczna Cof > Zwiększona z 2 Mb do 20 Mb. - zrobione
-Pamięć podręczna Sprite > Zwiększona z 67 Mb do 250 Mb. - zrobione
-Pamięć podręczna Celdata > Zwiększona z 0,5 Mb do 5 Mb. - zrobione
-Zwiększenie maksymalnej ilości lokacji do 255 (wcześniej 138) - zrobione
-Zwiększenie maksymalnej wagi save do 16MB - zrobione
-Zwiększenie maksymalnej ilości states do 16384 - zrobione
-Możliwość dodania nowych miast - zrobione
-Dodane zostały dwa nowe pliki mpq dzieki ktorym aktualizacje beda znacznie mniej wazyc - zrobione
-Naprawiono bug zwiazany z missiles teraz dziala x% szans na trafienie. - zrobione
-Zmniejszono bazowy light radius z 13 do 8 - zrobione
-Naprawiono corrupt archer ai teraz odpowiednio sprawdza dystans do ucieczki - zrobione
-Dodano nowe kapliczki oraz zwiekszono czas ich trwania a oto przykłady: - zrobione

*Kaplica żywotności - +75% do żywotności.
*Kaplica zreczności - +75% do zręczności.
*Kaplica siły - +75% do siły.
*Kaplica energi - +75% do energi.
*Kaplica ulepszenia - Zamienia wszystkie mikstury zycia oraz many na pełnego wzmocnienia.
*Kaplica przemiany - Zamienia najbliższego potwora w unikatowego.
*Kaplica szczęścia - Wyrzuca losowy przedmiot
- Stackowane mikstury życia oraz many (Obecnie maksymalnie 5 mikstur w jednym stacku) - zrobione
- Wsparcie animowanych przedmiotów. -zrobione
- Wyświetlanie quantity danego przedmiotu na jego grafice ( Można wyłączyć) -zrobione
- Dodanie 3 wersji tokena: -zrobione
a)reset statystyk
b)reset umiejętności
c)reset umiejętności oraz statystyk (domyślnie)
- Naprawa masy bugów w ai potworów oraz przywołanców postaci. - zrobione

Przedmioty:

-Zwiększenie maksymalnej ilości zwój w księgach portali oraz indetyfikacji do 200; - zrobione
-Maksymalna ilość strzał oraz bełtów to 8000 - zrobione
-Wszystkie umiejętności oprócz podwójnego rzutu nie używają amunicji - zrobione
-Wszystkie bronie rzucane uzyskały statystykę odnowienie zasobów - zrobione
-Poprawa rng oraz wyrzucenie słabych affix/suffix w przedmiotach magicznych, oraz rzadkich - zrobione
-Annihilus zmiana koloru na czerwony - zrobione
-Stackowanie przedmiotów typu gemy,runy (crafting items) //pozniej
-Nowe crafting box z dostepny z nowych lokacji zmniejsza rng w przedmiotach craft

Kostka horadrimow:

-Downgrade run ze zwojem tp - zrobione
-4 Doskonałe Gemy + przedmiot rzadki, setowy lub unikat > ten sam przedmiot z 1 gniazdem. - zrobione
-Runy Wszystkie runy można mutować w sztukach 2, zamiast 3. Runy od Ela do LEM-a włącznie nie wymagają kamieni. Runy powyżej LEM-a wymagają perf gema dowolnego koloru. - zrobione

Umiejetnosci:

Druid:

-Można przywołac dwa typy duchów naraz - zrobione
-Wszystkie typy Winorosli moga byc przywolane naraz - zrobione
-Zniesiono ograniczenie od teraz można przywołać wilki oraz niedzwiedzia naraz - zrobione
-Duch Kulcow został zmieniony od teraz nazywa się Kamienny Duch oraz daje aure, ktora zmniejsza otrzymane obrazenia fizyczne o 3% + 1% co dwa poziomy Ducha. - zrobione

Barbarzyńca:

-Ponury Totem został zmieniony. Od teraz nakłada permanentną aurę potworom, która obniża ich odporność fizyczną o x% + x% na poziom. Zasięg X m + X m na poziom. Czas trwania totemu x sekund.
-Koncentracja dluzszy czas trwania efektu. - zrobione
-Double throw dodany został stun oraz pierce. - zrobione

Nekromanta:

- Zwiekszono obrazenia i zdrowie Szkieletow-Magow - zrobione
- Efektywność zwiększenia obrażeń, zmniejszenia odporności wzrasta wraz z ilością wydanych punktów. - zrobione

Zabójczyni:

-Uderzenia Feniksa zmieniono efekty szarz (przy jednej szarzy wypuszczamy meteor, przy dwoch szarzach meteor + blyskawice, przy trzech szarzach meteor + blyskawice + lodowe pociski) zrobione
-Zwiekszenie obrazen umiejetnosci Slad Ognia oraz Slad inferna - zrobione
-Pułapki otrzymują bonus z statystyki - do odporności wroga na x oraz do obrażeń od umiejętności x - zrobione

Amazonka:

-Animacje unikow zostały zablokowane oraz zmniejszone zostały procentowe szanse na ich wystapienie maksymalny próg zmniejszony o 20% (naprawia to tak zwany fend bug) - zrobione

Nowe lokacje:

-Lokacja nr 1 nastawiona pod drop przedmiotów zwiazanych z craftowaniem
-Lokacja nr 2 nastawiona pod levelowanie grupowe (trudniejsze potwory niżeli na csh/brh lecz exp jest troche większy)
-Lokacja nr 3 nastawiona pod drop wszelaki typu travi lecz z pojedynczymy potworami.
-Lokacja nr 4 nastawiona pod drop run/jeweli/ringow.
-Lokacja nr 5 nastawiona pod exp/drop z ciezkimi przeciwnikami.



Prawdopodobne zmiany zależy od opini graczy:
- Automatyczne podnoszenie złota


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 paź 2017, o 12:05 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 00:05
Posty: 230
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Cytuj:
-Zmiana systemu zdobywania setów na uber quest-zrobione

-Naprawienie animacji wszystkich potworów na IDR uber quest-zrobione


Czyli doczekaliśmy się otwarcia UQ? :dance: :dance: :dance:

Ogólnie :clap:

Sporo buildów stanie się realnych m.in: zeal, avenger, amka pod włócznie, frenzy barb będzie przyjemniejszy w grze, a może nawet zepchnie smiterów z piedestału na ut? I oczywiście melee sinki :evil: :evil: :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 paź 2017, o 12:11 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2017, o 15:44
Posty: 44
Lokalizacja: Szczytno
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Zmiany fajne na pewno ułatwią rozgrywkę dobra robota chłopaki

Najbardziej potrzebna opcja nad stabilnością serwera to stworzenie skryptu który jak wykryje że któryś z gsów leży automatycznie go restartuje (jeżeli się tak wgl da zrobić ) bo wiadomo problem często występuje a każdy ma swoje życie prywatne i admin nie zawsze może wejść i puścić resa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 paź 2017, o 14:09 
Offline
Szkielet

Dołączył(a): 14 lip 2017, o 19:07
Posty: 47
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
Ja tam z runkami czekam na zmiany w last wish :d


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 paź 2017, o 16:43 
Offline
Szkielet

Dołączył(a): 8 kwi 2017, o 14:19
Posty: 55
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
Wzmocnienie melee buildow konieczne nadal, oraz uważam że dopakowanie przedmiotów rare tak, aby naprawdę mocne rolle zamiataly wszystko co dotychczas. Bo teraz to żółtych w zasadzie się nie zbiera, może ringi i amu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 paź 2017, o 17:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Autor tematu
Dołączył(a): 7 lut 2017, o 21:20
Posty: 116
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
@update
-Stworzenie osobnego miejsca na talizmany w ekwipunku(4x10)=>5x8 oraz osobnego na loot(4x10)=>5x8 -planowane => zrobione

Obrazek

Zmiana ma na celu ułatwienie przechowywania przedmiotów oraz teraz mamy większą swobodę w rozkładaniu chramów min. możemy włożyć 10 gc 3x lc anix, oraz sc itd.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 paź 2017, o 18:16 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2017, o 12:35
Posty: 66
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Super sprawa, może teraz lc będą się cieszyły większą popularnością ;)
W ogóle, propsy za dev logi, to dobry QoL krok do przodu.

Zgadzam się, co do rarów, dawniej rare potrafiły mieć takie rolle, że przebijały wszystko, ich balans nie polegał na zakresie danej statystyki, tylko właśnie na "randomości", mogłeś dropnąć syf, albo gozi pasek, czy tam ringa.

_________________
Niesamowite, jak nastawienie potrafi zmieniać los. - nie w przypadku blizzconu 2018.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 paź 2017, o 22:26 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 00:05
Posty: 230
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
boski napisał(a):
Super sprawa, może teraz lc będą się cieszyły większą popularnością ;)
W ogóle, propsy za dev logi, to dobry QoL krok do przodu.

Zgadzam się, co do rarów, dawniej rare potrafiły mieć takie rolle, że przebijały wszystko, ich balans nie polegał na zakresie danej statystyki, tylko właśnie na "randomości", mogłeś dropnąć syf, albo gozi pasek, czy tam ringa.


Nadal możesz tylko mam wrażenie że lenistwo zniechęca ludzi do podnoszenia takich itemków. Czasem polatam inną postacią public brh (main sinka bez starych hell) i nikt nawet nie podnosi rare pasków, butów, rękawic, a co dopiero broni. Przypominam także że najlepsza broń dla melee to aktualnie rare bo może mieć nawet do 500ed, ias i fools mod (+max /lvl, +ar/lvl) i inne ciekawe mods w tym także sockety. Bronie z takimi rollami mogą być warte spokojnie kilka hr :shock: Powiem nawet więcej niektóre rare mogą bić na głowę nawet nowe uniq itemki. Imo jedynie warto coś zrobić ze zbrojami i tarczami bo te zawsze będą crapne poza cl.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2017, o 00:01 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Autor tematu
Dołączył(a): 7 lut 2017, o 21:20
Posty: 116
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Mam plan wyrzucić crap affixy i suffixy (zależy od bazy) ułatwi to znalezienie przedmiotu z pożądanymi statystykami. Wiadome jest to, że nadal będzie kilka perełek (very high/perf) na realm, lecz szansa gwałtownie wzrośnie.

Pracuje także nad nowym balansem związanym z magic oraz rare przedmiotami dodane będą nowe statystyki, które będą wyróżniać dany typ przedmiotu np.
-Magic spear (atak obszarowy podczas zadawania ataku 50% wdm 2/4)
-Rare spear (2% szans na nieśmiertelność podczas zadawania ataku-czas trwania 1.5 sekundy)
UWAGA: To są tylko przykłady nie muszą odzwierciedlać wersji ostatecznej .

Da to ciekawy efekt, ponieważ będziemy mogli dopasować ekwipunek np. magic przedmiot może dać więcej niżeli rare czy unikat dla naszego buildu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2017, o 09:56 
Offline
Zombie

Dołączył(a): 22 kwi 2017, o 13:27
Posty: 10
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
kiedy mozna sie spodziewac patcha na sam inventor z podzialem na drop i taliki
bardzo mi sie to podoba
+ dla was za prace i chęci


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2017, o 12:19 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Autor tematu
Dołączył(a): 7 lut 2017, o 21:20
Posty: 116
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Co do inventory może być wypuszczone nawet dzisiaj lecz nadal nie mamy zrobionej grafiki (sam niezbyt jestem utalentowany w tejże dziedzinie)

Co do wypuszczenia Mod IDR v2 dokładnie jeszcze nie mogę powiedzieć ponieważ chce żeby wszystko było zrobione idealnie ponad połowa txt jest już zrobiona zostało mi jeszcze trochę rzeczy z kodem postaramy się wypuścić to jak najszybciej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2017, o 13:01 
Offline
Zombie

Dołączył(a): 22 kwi 2017, o 13:27
Posty: 10
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
rozumiem tylko ja widze jak bedzie inventor podzielony to sprawdzcie czy item niepokasuje bo ludzie maja w tym miejscu najczescej Gcki T i anni jak np ja
a nwm czy automatycznie zostana przezucone itemy na lewo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2017, o 13:10 
Offline
Zombie

Dołączył(a): 22 kwi 2017, o 13:27
Posty: 10
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
hmm zastanawia mnie jeszcze jedno bo jezeli chcecie tak zrobic z tym podzialem inventory
to po podnoszeniu talizmanow (dropa) musi byc automatcznie wrzucane na prawo do talizmanow
bo takto bedzie mozna miec miec 10 gc boo czy innych 10gc +10 sc
a nwm czy wgl wam sie to uda bo pewnie bedzie dzialac tak ze 20 gc boo bedzie mozna miec na barbie
a to juz bedzie duzy wzrost boo czy dmg na innych postaciach


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2017, o 13:44 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Autor tematu
Dołączył(a): 7 lut 2017, o 21:20
Posty: 116
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Wszystkie talizmany po lewej stronie nie będą dawać bonusów wiec opcja z 20 gc jest niemożliwa.

Filmik przedstawiający działanie charm zone


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2017, o 16:45 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 00:05
Posty: 230
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Diabloel napisał(a):
Wszystkie talizmany po lewej stronie nie będą dawać bonusów wiec opcja z 20 gc jest niemożliwa.

Filmik przedstawiający działanie charm zone


HA! A jednak stare sety zostają :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[
SEO MOD © 2007 StarTrekGuide ]