..:: Forum Imperium Diablo Realm ::..

Oficjalne Forum Imperium Diablo Realm
Teraz jest 20 sie 2019, o 11:19

Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Patch Changelog
PostNapisane: 19 sty 2019, o 22:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Autor tematu
Dołączył(a): 7 lut 2017, o 21:34
Posty: 433
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
KLASY:

BARBARZYŃCA:
- Zmieniono animację Ponurego Totemu;
- Zwiększono wartości obrony Skóry z Żelaza (30% -> 50% baza; 15% -> 18% per/lvl);
- Podniesiono maksymalną wartość odporności we Wrodzonej Odporności (80 -> 100);
- Zwiększono obrażenia na poziom oraz czas trwania Szału (20% -> 22%; 18s -> 20s);
- Zwiększono obrażenia na poziom Trąby Powietrznej (14% -> 15%);


CZARODZIEJKA:
- Zwiększono synergie dla Nowy Mrozu (13% -> 14%);
- Zwiększono obrażenia Zamarzniętej Kuli o 5%;
- Zwiększono synergię dla Burzy z Piorunami (10% -> 11%);
- Zmieniono synergię Pożogi (Ściana Ognia -> Inferno);
- Meteor przeszedł szereg zmian:
a) Podniesione synergie, 7% -> 10% obrażenia Meteoru; 3% -> 10% obrażenia od ognia na sekundę oraz dodanie synergii z Pożogi (obrażenia od ognia na sekundę);
b) Obrażenia Meteoru zwiększono o 50%;
c) Czas Odnowienia zwiększony z 1,2s do 5s.

- Ściana Ognia dostała kilka zmian:
a) Bazowy koszt many 22 -> 10
b) Koszt many per/lvl 0,5 -> 1
c) Dodano ją do wyboru na LPM.


DRUID:
- Zmniejszono obrażenia Kuli Magmy, Szczeliny oraz Wulkanu o 5%;
- Zwiększono ilość wypuszczanych Wirów oraz ich synergię (3 -> 5; 18% -> 20%);
- Zwiększono ilość przywracanej many od Słonecznego Pełzacza (baza 15% -> 30%, max 75% -> 125%);


NEKROMANTA:
- Zwiększono obrażenia na poziom u Szkieletów (7% -> 9%);
- Zmniejszono obrażenia Szkieletów-Magów o 10%;
- Zmieniono wartości Glinianego Golema:
a) Maksymalna wartość spowolnienia 75% -> 35%;
b) Życie na poziom 35% -> 50%.

- Zwiększono wartości Krwawego Golema:
a) Życie dla Nekromanty 30% -> 60%;
b) Obrażenia na poziom 35% -> 100%;
c) Leczenie Golema 25% -> 50%;
d) Synergia 5% -> 10%.

- Zwiększono wartości Ognistego Golema:
a) Obrażenia 100% -> 200%;
b) Obrażenia na poziom 50% -> 100%;
c) Poziom aury 10 -> 15;
d) Poziom aury co poziom 2 -> 4;
e) Synergia obrażeń 10% -> 30%.

- Zmniejszono obrażenia Wybuchu Zwłok (50-100% -> 40-60%).


PALADYN:
- Zwiększono synergię dla Zapału (15% -> 18%);
- Zwiększono obrażenia Świętego Pocisku o 10%;
- Zwiększono synergię dla Pięści Niebios (12% -> 13%).


ZABÓJCZYNI:
- Zwiększono obrażenia na poziom oraz pole rażenia Ogona Smoka (15% -> 20%; 4m -> 6m);
- Zwiększono obrażenia bazowe oraz na poziom Lotu Smoka (100% -> 150%; 20% -> 35%);
- Zwiększono wartości obrony Płaszcza Cieni (baza 10% -> 25%; per/lvl 3% -> 5%);
- Zwiększono przeliczniki obrażeń od broni dla Wartownika Ostrzy oraz Furii Ostrzy (3/4 -> 7/8; 1/1 -> 5/4);
- Zwiększono obrażenia Jadu o 10%;
- Zmniejszono obrażenia Śladu Ognia o 5%.


PRZEDMIOTY:
- Zmniejszono statystyki Platynowej Kuli (obrażenia 1-50% -> 1-40%; maksymalne obrażenia 1-20 -> 1-15);
- Zmniejszono statystyki Lonsdaleitu (redukcja obrażeń 2-3% -> 1-3%; życie 10-25 -> 10-20);
- Zmniejszono statystyki Stalowej Skorupy (obrona 225-275% -> 175-250%, odporności 40-60 -> 30-40);
- Zmniejszono statystyki Burzowej Iglicy (obrażenia 225-300% -> 175-250%, absorpcja 25% -> 20%);
- Zmieniono statystyki Słonecznego Uderzenia (szansa na Meteor 100% -> 20%; poziom Meteoru 60 -> 35; obrażenia od ognia 40-50% -> 35-45%; miejsca na klejnot 2-3 -> 1-3);
- Zwiększono Statystyki Lekcji Mang Songa (obrażenia od żywiołów oraz zmniejszenie odporności wrogów 25-35% -> 25-40%);
- Zmniejszono statystyki Harnasia (obrażenia 300-350% -> 225-325%; szybkość ataku 35% -> 30%);
- Zwiększono statystyki Mistrza Run (obrażenia 225-275% -> 225-300%; szybkość ataku 30% -> 35%);
- Zmieniono statystyki Pajęczyny Śmierci (dodano 20% szybsze rzucanie czarów, zmniejszono odporność wroga na truciznę 40-50% -> 30-40%);
- Zmieniono statystyki Szczękoczułek (poziom klątwy 7 -> 5; szansa rzucenia klątwy 7% -> 9%; obrażenia 200-300% -> 200-225%);
- Zwiększono statystyki Szaty Ormusa (+3 losowa umiejętność Czarodziejki może wylosować każdą umiejętność; szybsze rzucanie czarów 20% -> 25%; obrażenia od ognia i błyskawic 10-15% -> 20-30%);
- Zmieniono statystyki Plugawca Dżungli (poziom klątwy 1-3 -> 1-2; poziom Nowy 2-3 -> 1-2; dodano 20% szybsze rzucanie czarów).


POTWORY:
- Przeciwnicy rzucający czary są groźniejsi na Koszmarze i Piekle;
- Potwory mają większą szansę na zadanie dodatkowych obrażeń od żywiołów oraz wyższe wartości owych obrażeń;
- Poprawiono obrażenia Andariel oraz zwiększono jej szybkość;
- Lekko zwiększono poziom umiejętności Duriela, jego szybkość oraz obrażenia na Piekle;
- Mefisto posiada zdolność lewitowania, zwiększoną szybkość, lekko podniesiony poziom umiejętności oraz lekko większą szansę na przedmioty unikatowe;
- Diablo ma zwiększoną szybkość oraz lekko podniesiony poziom umiejętności;
- Baal ma zwiększoną szybkość, lekko podniesiony poziom umiejętności, zmienione rzucane klątwy na Zmniejszenie Odporności oraz posiada lekko zwiększoną szansę na przedmioty unikatowe;
- Krowy zadają więcej obrażeń (15-20%) oraz mają większą szansę na trafienie krytyczne (10% -> 33%).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2019, o 22:36 
Offline
Kolczasty Bies

Dołączył(a): 22 kwi 2017, o 13:27
Posty: 29
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
Ale przedmiot Wola Rathmy powinna zostac zmieniona na statystyki z dokumentacji
+7 do Wszystkich Umiejętności
+85% Szybsze rzucanie czarów
+(40-60)% do wszystkich odporności
+(40-50) do Szybsze odzyskiwanie równowagi
+(20-30) do wszystkich atrybutów
+(20-40) do Ożywienie
+(20-30) do Zmniejszenie Odpornośći
+(25-40) do Ożywienie Maga - Szkieletu
+(25-40) do Ożywienie Szkieletu
+(25-40) do Mistrzostwo we władaniu Szkieletami
+(20-30) do Zwiększenie Obrażeń
albo obnizyc statystyki bo ta wersia jaka jest teraz jest malo uzyteczna a z meffem jest porazka
a niewidze zeby była jakakolwiek zmiana w tym przedmiocie

co do Ormusa to bedzie uzyteczny i to bardzo :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2019, o 22:37 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 08:41
Posty: 52
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
"- Zwiększono wartości obrony Skóry z Żelaza (30% -> 50% baza; 15% -> 18% per/lvl);"
"- Podniesiono maksymalną wartość odporności we Wrodzonej Odporności (80 -> 100);"
:character-beavisbutthead:

"a) Maksymalna wartość spowolnienia 75% -> 35%;"
"- Zmniejszono obrażenia Wybuchu Zwłok (50-100% -> 40-60%)."
:violin:

_________________
Konto IDR: rafineria888


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2019, o 22:42 
Offline
Szkielet

Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 12:23
Posty: 53
Lokalizacja: Krowi poziom
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Planujecie coś w temacie PvP w tym roku/ladder ?

rafineria888 napisał(a):

"a) Maksymalna wartość spowolnienia 75% -> 35%;"
"- Zmniejszono obrażenia Wybuchu Zwłok (50-100% -> 40-60%)."
:violin:


Wydaje mi się, że ten nerf nie zmniejszy atrakcyjności tego buildu. Zresztą chyba nie o to w tym chodzi żeby zrobić go niegrywalna postacią. Ale miło by było gdyby nie miał tak ogromnej przewagi nad innymi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2019, o 23:08 
Offline
Szkielet

Dołączył(a): 6 maja 2017, o 18:54
Posty: 52
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
- Podniesiono maksymalną wartość odporności we Wrodzonej Odporności (80 -> 100);

ja bym do tego dodał jeszcze zmniejszenie czasu trwania klątw --> 25% 1 lvl i co lvl 2 %


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2019, o 23:27 
Offline
Szkielet

Dołączył(a): 12 lut 2018, o 15:26
Posty: 49
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
I to wszystkie zmiany względem poprzedniej wersji?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2019, o 00:56 
Offline
Kolczasty Bies

Dołączył(a): 22 kwi 2017, o 13:27
Posty: 29
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
No od 1.5 roku mało co się dzieje...
to już nie są te czasu kiedy IDR ładnie szedł do przodu z modem i wniósł bardzo dużo zmian
(UQ był jednym z najlepszych rzeczy jakie powstało na tym serwerze)
teraz tylko miłośnicy klasycznego Diablo doznają większa satysfakcji z gry


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2019, o 02:26 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2017, o 12:35
Posty: 150
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Nieeee! Mój ez-mode-mef-blizz-farm dostał nerfhammerem :snooty:
A co ze zmianami do aur palla? (Bardzo możliwe, że majaczę, nie traktujcie tego poważnie :shifty: )
karti6 napisał(a):
PALADYN:
- Zwiększono obrażenia Świętego Pocisku o 10

Czy coś mnie ominęło?

Cieszy mnie buff barba (chociaż dla równowagi dostał early-game nerfa -> harnaś ), ale i tak bym nim grał, jak zawsze :D

Najwięcej dostała ofc soso, szczególnie ormus :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2019, o 06:43 
Offline
Szkielet

Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 12:23
Posty: 53
Lokalizacja: Krowi poziom
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
buszmenXxX napisał(a):
No od 1.5 roku mało co się dzieje...
to już nie są te czasu kiedy IDR ładnie szedł do przodu z modem i wniósł bardzo dużo zmian
(UQ był jednym z najlepszych rzeczy jakie powstało na tym serwerze)
teraz tylko miłośnicy klasycznego Diablo doznają większa satysfakcji z gry


Widać jak na dłoni, że ten reset jest trochę "wymuszony". Od jakiegoś czasu była presja na reset, ale jeżeli śledzisz forum na bieżąco to na pewno wiesz, że szykowane są duże zmiany. Coś poszło nie tak w pracach i premiera jest przełożona aż wszystkie problemy zostaną rozwiązane. Myślę, że się doczekamy czegoś fajnego za nie długo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2019, o 10:02 
Offline
Szaman upadłych

Dołączył(a): 7 sty 2018, o 22:49
Posty: 39
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Teraz Czarodziejka juz tak nie zaspamuje meteorem:D trzeba bedzie lepiej celowac przez to wydluzenie odnowienia ale z drugiej strony dobrze trafiony meteor zrobi miazge, piekna sprawa przy bossach :)
Moja ulubiona bron dla merca (Sloneczne Uderzenie) dla ele druida wlasnie duuuzo stracila :D trzeba bedzie inaczej grac ta klasa

_________________
Chcesz zarobić na Bitcoinach bez ryzyka? Zapraszam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2019, o 10:32 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2017, o 12:35
Posty: 150
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Raz0R napisał(a):
Moja ulubiona bron dla merca (Sloneczne Uderzenie) dla ele druida wlasnie duuuzo stracila


Głównie straciła na uroku, jak pseudo-caster weapon.
Mi też szkoda, bo swietnie merc sobie radził, ale właśnie dlatego dostał nerfa, bo mógł tankować, a walił meteory jak merc z a3.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2019, o 10:59 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 09:11
Posty: 63
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
karti6 napisał(a):
c) Czas Odnowienia zwiększony z 1,2s do 5s.

Trochę sporo, źle będzie się grało pure fire i hybrydami.

Pojawi się Changelog Wszystkich Changelogów, w którym będą aktualne zmiany względem niezmodowanej gry?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2019, o 11:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Autor tematu
Dołączył(a): 7 lut 2017, o 21:34
Posty: 433
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
Z czasem powinien takowy wyjść. Posegreguję wszystkie zmiany do kupy i wydam wtedy.

-- 20 sty 2019, o 12:45 --

Poszła edycja do głównego posta. Zabrakło tam dwóch informacji:
- Ściana Ognia dostała kilka zmian:
a) Bazowy koszt many 22 -> 10
b) Koszt many per/lvl 0,5 -> 1
c) Dodano ją do wyboru na LPM.

- Krowy zadają więcej obrażeń (15-20%) oraz mają większą szansę na trafienie krytyczne (10% -> 33%).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2019, o 12:13 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2017, o 12:35
Posty: 150
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
woyciech napisał(a):
Trochę sporo, źle będzie się grało pure fire i hybrydami.

Nie, jeśli wybierzesz ścianę ognia, to bardzo dobry skill ( ekonomiczny, jeśli chodzi o skillpts ), sam nią biegałem na hybrydzie.
Jedyny drawback to trudność w efektywnym trafianiu wrogów, ale po jakimś czasie idzie się tego nauczyć.

woyciech napisał(a):
Jasne, jest niezły, można i hydrą grać, bo jest teraz dobra, tylko po co psuć skill, z którym nie było problemu?

No i tu tkwi zonk, bo też nie wiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2019, o 12:44 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 09:11
Posty: 63
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
boski napisał(a):
Nie, jeśli wybierzesz ścianę ognia, to bardzo dobry skill
Jasne, jest niezły, można i hydrą grać, bo jest teraz dobra, tylko po co psuć skill, z którym nie było problemu?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[
SEO MOD © 2007 StarTrekGuide ]