..:: Forum Imperium Diablo Realm ::..

Oficjalne Forum Imperium Diablo Realm
Teraz jest 20 paź 2018, o 14:08

Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 maja 2018, o 10:26 
Offline
Zombie

Autor tematu
Dołączył(a): 13 kwi 2018, o 06:41
Posty: 11
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Dzień dobry,

Wczoraj wypadło mi całkiem ładne Słoneczne Uderzenie 3 sox. +44/-41 fire (niestety nie eth...)
Pomyślałem sobie czy nie dałoby się zmodyfikować Power Merca horkera pod fire (przy okazji wykorztystać broń przy braku budżetu ;) )

Wyposażenie:
- sockety halabardy Amny (surv)
- jako arm nasuwa mi się dla wersji budżetowej: Duriel (cbf) lub Kościany Mur (bo akurat mam), docelowo Przebijająca Magia, zastanawiam się nad Ormusem
- hełm - Gadzie Oko (-x% do odporności wroga na ogień, +x% do obrażeń od umiejętności ognia)+rnbf lub standardowy mercowy do surva
- rękawice - rękawice ucznia (+350% dmg - Rada to ciągle demony), inne opcje to Cieknąca Lawa lub Paszka Piekła
- pasek - Sznur Uszu, docelowo Król Góry
- buty - Piekielny Wędrowiec, docelowo Kapcie Żywiołów/Lustro Bólu
- amu - Wschodzące Słońce (-5% do odporności wroga na ogień, +5% do obrażeń od umiejętności ognia) lub Szansa Saracena (20% Szansa rzucenia 5-poziomowego zaklęcia Zmniejszenie odporności, przy otrzymaniu ciosu)

Moje pytanie, jak jest ze statystyką -% odporności na żywioł, jeżeli będzie -100% z itemów merca to sciągnie immu na fire czy jest potrzebna klątwa/aura?

Dodatkowo zastanawiam się czy warto by zainwestować w Araba z Cierniami (albo Śmiałością?), skoro Moc nie zwiększa elemental dmg?

Jeżeli ma ktoś jakiś pomysł to proszę o uwagi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 maja 2018, o 12:39 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2017, o 14:16
Posty: 48
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
-XX% daje tylko dla postaci atakującej. W sensie, jeśli merc atakuje takiego to potwór mający 50% odporności, i merc posiada itemy dające -20% odporności wroga, to wróg zredukuje tylko 30% obrażeń. Natomiast jeśli masz -110%, nie ściągnie to niewrażliwości, jednak zamieni modyfikator z -dmg na +dmg. Czyli:

Mając soso cold -150% odporności wroga na zimno, zadając 100 dmg, przeciwko potworowi który ma 50% odporności zadamy mu

100 * (-50% +150%) = 200 dmg cold.

Tak samo działa to na naszą postać i nasze ujemne resy na hellu.

Aura i klątwa działa jako debuff, czyli nakłada na mniejszą odporność oraz może ściągnąć niewrażliwość, ale działa jeśli się nie mylę z 1/3 skuteczności.

Konkludując. Meteor będzie działał tylko na połowę rady, chyba że założysz mu Infi, ale wtedy nie masz meteoru. ;) Pozostaje szansa saracena, ale jest ta klątwa tak słaba że nie ściąga ona niewrażliwości. Tak samo jest pod wpływem infi i nie ściągnie ona niewrażliwości, to dołożenie klątwy też nic nie da, bo nie sumują się podczas pokonywania niewrażliwości.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 maja 2018, o 13:03 
Offline
Zombie

Autor tematu
Dołączył(a): 13 kwi 2018, o 06:41
Posty: 11
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Czyli barb musiał by mieć Przekonanie w łapie, wtedy i idea power merc horka upada.
Szkoda, bo ciekawie to Słoneczne Uderzenie wygląda.
Dzięki za odpowiedź!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[
SEO MOD © 2007 StarTrekGuide ]