..:: Forum Imperium Diablo Realm ::..

Oficjalne Forum Imperium Diablo Realm
Teraz jest 20 lip 2018, o 21:21

Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 gru 2017, o 23:35 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Autor tematu
Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 00:05
Posty: 213
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Z racji wielokrotnie powtarzających się pytań o moją sinkę robię krótki poradnik co jak i dlaczemu.

Obrazek

Oto jak wygląda w przybliżeniu stats po wejściu do gry na poziomie hell: Obrazek

Po użyciu fade:
Obrazek

Osiągi po precast w tym bo (lvl 55) na 5 skillerach i 5x 20hp sc:
Wartownik Błyskawic: 13k dmg.
Wartownik Śmierci: 4.5k dmg, 18,6 yard zasięg ce.
Porażająca Pajęczyna: 5k dmg.
Zniknięcie: 65@, 21%dr, 82% reduced curse.
Blok Szponami: 58%.
Mistrz cieni: lvl 39, 5.9k hp (bez bo), 2150 atk, 95@.
HP: 6.1k.
Mana: 700+.
Deff: 19k.

Stats:
Str: 0.
Dex: w zależności ile nam brakuje po założeniu wszystkiego do progu 108 lub 98 (eth skok energii).
Vit: wszystko.
Energy: LUL

Najważniejsze 3 skróty:
LS -> Wartownik Błyskawic.
DS -> Wartownik Śmierci.
Fade -> Zniknięcie.

Drzewka:
Ogólny skill order wygląda tak: LS > DS > Synergie do LS > Mistrz Cieni.

Drzewko pułapek docelowo wygląda tak:
Obrazek

Drzewko dyscyplin cienia wygląda następująco w każdy skill pakujemy 1pkt, wszystkie pozostałe pkt po wymaksowaniu pułapek pakujemy w mistrza cieni. Jeśli skille zostały poprawnie rozdane na 98lvl będziemy mieli w 4 skillach pułapek i mistrzu cieni po 20 pkt. Ostatni pkt (99lvl) dajemy w fade.
Obrazek

Moje "key bindings":
F1 -> LS.
F2 -> Teleport.
F3 -> DS
F4 -> Uderzenie umysłu.
F5 -> Płaszcz Cieni.
F6 -> Fade.
F7 -> Mistrz Cieni.
F8 -> Zwiększona Szybkość.

Najważniejsze 3 skille (LS, Tele, DS) są na 3 pierwszych klawiszach. Uderzenie umysłu przydaje się do zablokowania niektórych mocniejszy bosspacków (np fale baala). Jest to też kluczowy skilli dla sinki na hard eventach odpowiednio używany może zredukować liczbę zgonów wszystkich osób w grze nawet do 0.
Płaszcz cieni zmniejsza obronę przeciwników więc de facto pomaga mercowi i cieniowi bić immune, minus jest taki że jest to klątwa. Fade główny skill w precast daje nam mega boost do resów, zmniejsza czas trwania klątw do praktycznie 0, co jest nieocenione zwłaszcza na brh i daje nam % dr = lvl fade co czyni nas mega tanky. Mistrz cienia to drugi merc z porównywalnym a momentami większym dmg i super tanky (~20k hp z bo). Zwiększona szybkość jest po to by móc wyłączyć fade, który niestety redukuje czas trwania także kaplic gdy je klikniemy (po ich aktywowaniu wrzucamy znów fade).

EQ:
W plecaku nosimy Kostkę Horadrimów, pochodnię, książkę identyfikacji, 5x skiller do Pułapek najlepiej z hp (w moim przypadku 35,37,40,40,44), 5x sc z hp i annihilus. Ja osobiście zostawiam sobie prostokąt 2x4 do podnoszenia każdego przedmiotu jaki pada jest to wygodne rozwiązanie, poza tym ten build nie wymaga więcej skillerów.

Broń: Skok Energii (Shael) / Skok Energii (Shael). Do szponów wrzucamy runę shael dla przed ostatniego progu ias. Interesują nas jedynie szpony 3/2/2 (pajęczyna / LS / DS).
Głowa: Stalowy Woal > Shaco. Dlaczego? Mamy sporo @, darmowe all stats, mnóstwo deff, kosztem nieco hp i many oraz %dr, który nadrabiamy z fade i tak. Ale co najważniejsze mamy zajebisty wygląd i wyglądamy jak prawdziwa "PRO SIN". Woal socketujemy +5/-x light RBF. Gryf to crap, poza dmg, który nam jest nie potrzebny nie daje nic użytecznego.
Zbroja: Enigma ja osobiście używam ap można ją obejrzeć tutaj, na samym dole strony. Nie ma realnych alternatyw.
Pas: Arach - nie ma alternatywy.
Buty: Kapcie żywiołów, Piaskowy kształt lub dancery. Kapcie żywiołów dają nam extra manę i sporo dmg, piaskowy kształt daje sporo vit, fhr, dancery natomiast dają nam parę pkt w drzewko cieni co jest dobrym rozwiązaniem jeśli merc sobie nie radzi (mocniejszy cień), fhr i dex, który zmniejsza nam wydane pkt na szpony.
Rękawice: Kajdany magii +1 sin. Wersja dla biedniejszych Łapki żywiołów, dmg jest praktycznie ten sam z tym że nie mamy tego +1 do skilli sinki i cbf co pozwala wywalić kruczy lód.
Amu: Random Mara. Po wrzuceniu fade brakuje nam ~20 res do 75@ więc każda mara wypełnia tę lukę dodatkowo zapewnia ona 2sk i 5 all stat. Imo kozak.
Swap: Ondal 6sk do precast fade.
Ringi: Jest kilka opcji. Jeśli mamy kajdany mocy to zakładamy bk + jakiś ładny rare ring (dex, hp, mana > inne stats). Jeśli używamy Łapek Żywiołów zakładamy kruczy lód + kruczy lód / bk / rare ring. Ogólnie bk > soj.

No dobra ale dlaczego bk > soj? Z prostego powodu. Pasek z miksturami ma 4 kolumny. 1 i 2 wypełniamy miksturami pełnego wzmocnienia do leczenia merca i czasem siebie (naprawdę rzadko ich używam dla siebie). Kolumna nr 3 wypełniamy Super Miksturami Odnowienia Many. Dlaczego? Bo możemy i nic nas to nie kosztuje z sojem i tak byśmy ich potrzebowali, kwestia tego jak często ich użyjemy, a zawsze jest ich pełno po tłuczeniu mobków. Kolumna nr 4 zostaje na zwoje portalu do miasta bo po co nam książka, która tylko zawala miejsce w eq? Dodatkowo zawsze łatwiej otworzyć szybkie tp wciskając 4 niż otwierając inwentarz, szukając książki i dopiero otwierając portal. Naprawdę wiele razy można uniknąć śmierci w ten sposób bez potrzeby robienia relogów. No i bk daje hp, a soj nie :dance:

Skok Energii / Skok Energii (c/c) vs Hoto / Spirit (h/s):
Widzę mnóstwo sinek ze standardowym zestawem hoto / spirit i najczęściej powtarzają one to samo: "Jestem mega squishy / szybko padam". Problem zestawu h/s jest bardzo oczywisty, wymusza on na nas użycie zwiększenia szybkości by nadrobić szybkość stawiania pułapek. Tracimy w ten sposób w stosunku do c/c ~30@, 20%dr i 3 sk w LS i DS blok szponami, który działa na wszystko w tym skille i co najważniejsze daje nam 2 dodatkowe pułapki. Mówiąc prościej zestaw h/s przy wszystkich pułapkach daje ~55k dmg i mnóstwo ms. Zestaw c/c daje ~90k dmg, max @, mnóstwo %dr, blok szponami działający na wszystko no i stylowy wygląd. Wnioski wyciągnijcie sami ;]

Mercedes:
Z racji że pułapki są traktowane jako zwierzęta "-res" nie działa więc kluczowym przedmiotem jest RW Nieskończoność (Infinity). Na klatę bierzemy Stalową skorupę ze względu na klątwę decreap stosowanej jako mini amp, a na głowę stalowy cień (uniq armet). Klatę i kask socketujemy tym co nam pasuje, zwykle jest to jool ias adds albo ed adds.

Co do samej gry wielkiej filozofii nie ma, nie mniej jednak tym buildem nie trzeba się obawiać o robienie tele, praktycznie na zwykłych eventach nie ma mobków mogących nas zaskoczyć swoimi atakami z wyjątkiem sukkubów (magic dmg). Ten build zapewnia jeden z najbezpieczniejszych clear w grze bo ta sin jest prawie nieśmiertelna z takim eq.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 gru 2017, o 04:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2017, o 21:34
Posty: 244
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
zglena napisał(a):
Drzewka:
Ogólny skill order wygląda tak: LS > DS > Synergie do LS > Mistrz Cieni.

Brakuje mi tutaj drugiej opcji - maksowanie Ognistego Podmuchu jako piąta umiejętność, aby mieć dodatkowego źródło obrażeń (działa lepiej i przyjemniej vs light immuny zdjęte przez conv).
zglena napisał(a):
Głowa: Stalowy Woal > Shaco. Dlaczego? Mamy sporo @, darmowe all stats, mnóstwo deff, kosztem nieco hp i many oraz %dr, który nadrabiamy z fade i tak. Ale co najważniejsze mamy zajebisty wygląd i wyglądamy jak prawdziwa "PRO SIN". Woal socketujemy +5/-x light RBF. Gryf to crap, poza dmg, który nam jest nie potrzebny nie daje nic użytecznego.

- i + nie działają w żadnym wypadku na trapy, więc socketowanie jakiegokolwiek przedmiotu light RBFem to zwyczajna strata. Gryf nie daje żadnych obrażeń dla trapki, jest bezużytecznym przedmiotem.
zglena napisał(a):
Zbroja: Enigma ja osobiście używam ap można ją obejrzeć tutaj, na samym dole strony. Nie ma realnych alternatyw.

Dodałbym tutaj Tyraela, jako że alternatywą jest, tyle że dla bardzo małej puli graczy przez swą rzadkość (pisząc poradnik warto wspominać o innych możliwych kombinacjach).
zglena napisał(a):
Buty: Kapcie żywiołów, Piaskowy kształt lub dancery. Kapcie żywiołów dają nam extra manę i sporo dmg, piaskowy kształt daje sporo vit, fhr, dancery natomiast dają nam parę pkt w drzewko cieni co jest dobrym rozwiązaniem jeśli merc sobie nie radzi (mocniejszy cień), fhr i dex, który zmniejsza nam wydane pkt na szpony.

Jak wyżej pisałem, + nie działa na trapy, więc Kapcie Żywiołów to strata miejsca.
zglena napisał(a):
Mercedes:
Z racji że pułapki są traktowane jako zwierzęta "-res" nie działa więc kluczowym przedmiotem jest RW Nieskończoność (Infinity). Na klatę bierzemy Stalową skorupę ze względu na klątwę decreap stosowanej jako mini amp, a na głowę stalowy cień (uniq armet). Klatę i kask socketujemy tym co nam pasuje, zwykle jest to jool ias adds albo ed adds.

A do tego + też nie działa.
Warto wspomnieć, że zanim zdobędziemy Infinity, to można wziąć pod uwagę merca z A1/A3/A5 (w zależności od upodobań), którzy mogą więcej wnieść niż oklepany Arab.

Ogółem mówiąc, boli mnie trochę fakt, że w całej strategii próbowałeś brać pod uwagę cokolwiek dającego +% light dmg, gdy takowa statystyka kompletnie nie działa na trapy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 gru 2017, o 12:48 
Offline
Upadły

Dołączył(a): 18 paź 2017, o 20:25
Posty: 3
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
Najemnik z a4? :D ciekawe:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 gru 2017, o 13:43 
Offline
Szaman upadłych

Dołączył(a): 10 kwi 2017, o 18:42
Posty: 37
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
zglena napisał(a):
Ale co najważniejsze mamy zajebisty wygląd i wyglądamy jak prawdziwa "PRO SIN"

To najlepsze xD. Popieram - odpowiedni outfit to podstawa, żeby dobrze się grało. Taktyka na propsie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 gru 2017, o 15:32 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Autor tematu
Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 00:05
Posty: 213
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
@karti6:
Możliwe ciężko to sprawdzić bo niestety wszystkie fora gdzie można poczytać o tym artykuły są nieosiągalne, a ja sam nie mam czasu ani chęci na testy w single player. Siedzisz w plikach karti więc wiesz więcej o tego typu błędach. Nie pamiętam poza tym wszystkich mechanik w d2 przez te wszystkie lata.

Tyraela nigdy nie podam jako alternatywy z prostego powodu: "Slain monsters rest in peace". A to oznacza że szybkość czyszczenia lokacji drastycznie spada. Dlaczego? Bo gra trapką przypomina trochę grę ce neciem. Tylko zamiast tłuc szkieletami jednego mobka 10 minut żeby puścić ce, stawiamy 5-7 LS, gdy padną 1-2 mobki dokładamy 1-2 DS. Obszar wyczyszczony. W przypadku fire trap sin i tylko niej można się pokusić o tyraela jeśli w ogóle będzie on w posiadaniu takiej osoby choć wtedy może być problem z mobkami fire immune.

Jeśli chodzi o inwestowanie w fire trapy. Imo wystarczy rozsądne używanie tele i DS dla CE. Light trap sin bije na dobrą sprawę 3 typy dmg, light, fire i phys, zawsze jest też cień i merc.

Co do merca przed infi. Phew A1 i A3 mają to do siebie że padną jak podejdziemy zbyt blisko jeśli mamy tele, ale nie mamy infi zaczyna się problem bo AI cienia jest ciut głupie i jeśli nie zrobimy tele w grupkę mobków albo tuż przed nich to nie będzie bił on z łapy (a bije srogo, zwłaszcza jak odpali feniksy itp) tylko zacznie rzucać pułapki i będzie unikać walki w zwarciu. Dlatego jedynie Łuczniczka ze szczękoczułkami jest dobra przed sklejeniem infi i eni. Gdy mamy eni polecałbym ewentualnie merca A5.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2017, o 19:47 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2017, o 12:35
Posty: 59
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Wtrącę się, bo sin to moja ulubiona postać, masa przydatnych skilli i możliwości rozbudowy.
Myślicie, że summon dudi i necio są OP?
Bzdura, sin owns everything... or just sth more than normal mortals :-P
Jeszcze jak grałem w diabełka, grało się wydarzenia Kartiego. Masz full resy, abs, hp i tak padasz? Relognij na sina, oto moja rada ;)
Ale już bez bezsensownego spamu: płaszcz cieni zmniejsza pole widzenia mobów, w wyniku czego większą część czasu stoją w miejscu lub kręcą się bez ładu. Atakują tylko wtedy, gdy staniesz im pod nosem... czego trapsin nie robi.

Druga rzecz. Pranie mózgu wrogom za pomocą uderzenia umysłu, czy jak mu tam...
Summoner 2.0, z tym, że miniony możesz zatłuc po chwili i masz drop. Dodatkowo, jakie mocne by te hordy nie były: płaszcz cieni, trapy zza ekranu, czekasz na zgon mobów i finito, a jak chcesz uber tanka, to zrób pranie mózgu.

Nie masz co robić, gdy trapy nawalają? Rzucaj porażające coś tam. Czas trwania umiejętności przy mojej szybkości rzucania( pre patch z nowymi uniq, używałem hoto i spirita ze zwiększoną szybkością) pozwalał na permamentne utrzymanie 3 rzutów w danym miejscu, co tworzyło dywan z błyskawic, nawet Alladyn takiego nie ma :-P
Przy moim + do umiejętności, skill bił 1-3.3k light dmg per sec. Czas trwania ~ 3sec.
3x 3.3k ~ 10k maksymalnych możliwych obrażeń na tym poziomie na sekundę. Warto? Moim zdaniem warto, chyba że wszystko leży, zanim zaczniesz robić dywan.

Ostatnia sprawa dotyczy barba, ale może mnie nie zabijecie za to :-P
Na open field lokacjach z wydarzeń, gdzie tele jest zawsze wyłączone, skok działa, więc można rushować bossa( nie ma to sensu na a90+, gdzie chcemy ubić każdego moba).
Ponadto, skok ma ukrytą właściwość, skalującą się wraz z lv: im więcej ptk ma, tym większy odrzut mobów w miejscu lądowania, z odpowiednią szybkością i wysokim lv uzyskacie stunlock wielkości ekranu.

Balance patch inc? ;(

_________________
Niesamowite, jak nastawienie potrafi zmieniać los.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2017, o 20:01 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Autor tematu
Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 00:05
Posty: 213
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
boski napisał(a):
Druga rzecz. Pranie mózgu wrogom za pomocą uderzenia umysłu, czy jak mu tam... jak chcesz uber tanka, to zrób pranie mózgu.


To tak w bardzo mocnym skrócie dlaczego uderzenie umysły potrafi zredukować liczbę zgonów na hard evencie wszystkich uczestników do nawet 0 :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 gru 2017, o 17:39 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 09:11
Posty: 61
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Nigdy nie grałem taką postacią, ale po namowach spróbowałem - rozgrywka jest całkiem niezła i, wbrew pozorom, jest co robić, nie stoi się jak widły w gnoju, kiedy trapy rozstawione. Jest dynamicznie i czasami trzeba się chwilę pomęczyć, a to jest dobre :).
Posiedziałem dzisiaj trochę nad buildem i przyznam, że ciężko jest coś zmienić - woal socketowałem shaelem dla wyższego progu fhr, a na drugi szpon jeszcze nie mam pomysłu, bo shael nic nie daje (ias liczony jest tylko z prawej łapy albo broni założonej jako pierwsza, nie pamiętam). Na switch zamiast ondala warto poszukać szponów z addsami na precast - dziś u Anki zdobyłem 3 shadow/2 sm :). Co do merca, to na razie biegam z arabem z mocą, ale w planach mam testy fire a3.

Pytania:
- jak wygląda czyszczenie lokacji z souli na obecnym evencie?
- z jaką aurą merca wziąłeś?
- możesz podać orientacyjną cenę itemów - szpony, woal, kajdany?

Ogólnie wielki plus, zachęciłeś mnie do gry trapką :).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 gru 2017, o 21:21 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Autor tematu
Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 00:05
Posty: 213
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
woyciech napisał(a):
Na switch zamiast ondala warto poszukać szponów z addsami na precast - dziś u Anki zdobyłem 3 shadow/2 sm :). Co do merca, to na razie biegam z arabem z mocą, ale w planach mam testy fire a3.

Pytania:
- jak wygląda czyszczenie lokacji z souli na obecnym evencie?
- z jaką aurą merca wziąłeś?
- możesz podać orientacyjną cenę itemów - szpony, woal, kajdany?

Ogólnie wielki plus, zachęciłeś mnie do gry trapką :).


Co do precast na swap ja używam ondala 6sk bo takiego kiedyś znalazłem i jest to dla mnie wygodne rozwiązanie zwłaszcza przy dobijaniu diablo / baala (bonus exp). Oczywiście szponki +3 shadow +X SM / Fade są lepsze, ale nie wymagane.

Pytanie 1: Nie czyszczę, w przypadku souli sinka jest zbyt zależna od CE z DS i utrzymaniu jego ciągłości w sensie muszą przeciwnicy być w zasięgu ciał, owszem można ale na moim lvl jest to nie opłacalne ze względu na mały exp.
Pytanie 2: Akurat o tej kwestii zapomniałem wspomnieć. W 90% przypadków niezależnie od postaci używam merca z defiance / śmiałość. Holy freeze / święty chłód jest imho meh.W przypadku trap sin może on krystalizować ciała co uniemożliwia CE, więc jest niepożądany. Medytacja jest także niepotrzebna bo mamy Fade. Moc może być ciekawą opcją bo podnosi dmg merca, co ułatwia walkę z immune.
Pytanie 3: Szpony 3/2/2 to koszt góra Mal. Imo wszystkie skoki energii bez perf roll na skill to crap. Kajdany to koszt ~Lo, ale nie są one wymagane, osobiście polecam Mage fisty ze względu na bonus mana regen, póki się nie wyczuje stawiania pułapek na tyle by nie wypluć się z many po jednym pomieszczeniu. Woal 2sk nie wiem ile może być wart swój praktycznie ukradłem na początku laddera bo dałem Gul (dzięki karasialke xD). Imo 2sk stalowy woal to koszt minimum Sur. Shaco też się świetnie spisuje socketowane Um. Ale woal jest ogólnie lepszy i dodatkowo ma tę przewagę że wyglądamy jak:
RedVex napisał(a):
PRO Sin


Edit:
woyciech napisał(a):
a na drugi szpon jeszcze nie mam pomysłu, bo shael nic nie daje (ias liczony jest tylko z prawej łapy albo broni założonej jako pierwsza, nie pamiętam).
Zapomniałem wspomnieć ale IAS z drugiej ręki NIE JEST LICZONY TYLKO W PRZYPADKU SKILLA WW, więc jeśli nosiłbyś chaos na since to wtedy się zgadza :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Arakiel, Bing [Bot], Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[
SEO MOD © 2007 StarTrekGuide ]