..:: Forum Imperium Diablo Realm ::..

Oficjalne Forum Imperium Diablo Realm
Teraz jest 22 sie 2019, o 10:34

Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 407 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 28  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 paź 2018, o 18:12 
Offline
Szkielet

Dołączył(a): 6 maja 2017, o 18:54
Posty: 52
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
Mordercę dajesz na off hand to po pierwsze. Po drugie z ww nie działają wszelkie chance to cast.



Chodziło mi o grę frenzy barbem pod 2 miecze. Tak wiem że grając pod ww nie mam wybuchu zwłok. A zmiana na offhand pomoże na 3-4 min dłuższej gry :X


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2018, o 00:01 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 00:05
Posty: 234
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Zależy. Jeśli używasz broni z self rep / indestructible to nie trzeba go więcej naprawiać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2018, o 06:41 
Offline
Szkielet

Dołączył(a): 6 maja 2017, o 18:54
Posty: 52
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
Zglenka ja piszę o mordercy ciał co ma statystykę wybuch zwłok i on nie ma self rep/ mam wersje eth z zodem, lecz sam wybuch zwłok jest dosyć rzadki. Bo grając na frenzy trzeba po prostu miec ten miecz w łapie.
Proponowana przeze mnie zmiana likwiduje ten problem :)
Mam save z twoją postacią i wiem co mówię :D
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2018, o 20:11 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 00:05
Posty: 234
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
karasialke napisał(a):
Zglenka ja piszę o mordercy ciał co ma statystykę wybuch zwłok i on nie ma self rep/ mam wersje eth z zodem, lecz sam wybuch zwłok jest dosyć rzadki. Bo grając na frenzy trzeba po prostu miec ten miecz w łapie.
Proponowana przeze mnie zmiana likwiduje ten problem :)
Mam save z twoją postacią i wiem co mówię :D
pozdrawiam


Za ~1h będę znów na realmie to ci pokarzę i pogadamy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2018, o 10:51 
Offline
Szkielet

Dołączył(a): 6 maja 2017, o 18:54
Posty: 52
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
Czy jest możliwość wypuszczenia starego uber questa do końca tego laddera?
Byłoby co porobić :dance:
pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2018, o 17:40 
Offline
Szkielet

Dołączył(a): 28 cze 2017, o 22:28
Posty: 75
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
skoro trwa jakis konflikt w administracji ( no pewnie nie zgadza sie karti z diabloelem we wszystkim )
to otworzcie ubera do czasu konca ladera.
grzybow jest masa, jak wyrzuci gre to nie bedziemy miec pretensji :)

byloby co porobic, obecne ewenty sa robione " na sile ", zwykla typowa masowka dla ludu,
bo czekacie na tego moda.

a do latania ubera pewnie beda chetni, nie szkoda tych setowek i tych rw :(:(:(
przeciez to kosztowalo pracy a stoi zamkniete.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2018, o 18:31 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Autor tematu
Dołączył(a): 7 lut 2017, o 21:34
Posty: 433
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
W administracji nie ma żadnego konfliktu. Przez ostatnie miesiące ja sam mam mniej czasu/chęci do pracy tutaj, a nowy mod jest tworzony samodzielnie przez Diabloela, co ja sam popieram, gdyż tak naprawdę, tylko on może zadbać o wszystko w 100%, by wszystko działało sprawnie i bez zarzutów. Moją rolą tutaj jest komunikacja z użytkownikami oraz tworzenie eventów, gdy mam na nie czas i pomysły.

Otworzyć uberq może uczynić tylko Diabloel. Jeżeli wyrazi na to zgodę, to będzie można także uczynić.

Na ten moment trzeba głównie czekać na informacje dotyczące nowego moda.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lis 2018, o 08:56 
Offline
Zombie
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2017, o 20:41
Posty: 7
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
Super pomysl Panowie:)
Duzo osob grajacych na realmie jest " nowych " i pytaja sie co to jest jak to wygada... jestem za tym zeby pokazac przyszlym wyzeraczom UQ jak " w to sie gra " :D

Diabloel zrob to dla ludu :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lis 2018, o 10:01 
Offline
Upadły

Dołączył(a): 8 maja 2017, o 22:46
Posty: 3
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
Zgadzam się z przedmówcami, też chętnie bym pograł ten stary UQ, jeśli jest taka możliwość


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lis 2018, o 00:15 
Offline
Kolczasty Bies

Dołączył(a): 22 kwi 2017, o 13:27
Posty: 29
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
Tez chcialbym UQ nawet jak bedzie wywalac gsy...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2018, o 19:43 
Offline
Szkielet

Dołączył(a): 28 cze 2017, o 22:28
Posty: 75
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
Mam nadzieje, że Karti pamiętasz o tym kasku dla merca, o którym już pisałem :)

mam jeszcze pare propozycji hmmm :

- czy dałoby rade aby zrobić w wielkim talizmanie 1+ do wszystkich umiejętności danej klasy postaci, bo teraz to jest do poszczególnego drzewka w umiejętnościach.
taki GC mogłby być unikatowy i mieć bardzo bardzo rzadki drop. ( taka perełka wśród gc )

- czy istnieje możliwość przerobienia/dodania mikstury, która by oczyszczała postać ze wszelkiej klątwy ? tak jak to robi studnia, jest flakonik do odmrażania i do usuwania trucizn i czy przydałby sie taki kolejny flakonik ?

- czy istnieje możliwość juz z podrasowanej Mocy Tyraela usunąć zbędną właściwość typu
" zabite potwory spoczywają w spokoju " ? przecież przez to, pomimo podrasowania Tyrka i tak
ląduje on na boo barbie albo na sosce encz.

- ooo przypomniało mi się, to już było pisane, ale ponowiłbym to, aby podnieść mf w GC do 21, nie będzie kłopotłiwe przerzucanie sc z postaci na postać, i kto wie może się trafi : 1 + umiejętność i 21 mf w takim GC, wtedy się nie straci na skillu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2018, o 20:20 
Offline
Upadły

Dołączył(a): 12 wrz 2018, o 17:41
Posty: 4
Płeć: Nieokreślona Nieokreślona
Cytuj:
- czy istnieje możliwość juz z podrasowanej Mocy Tyraela usunąć zbędną właściwość typu
" zabite potwory spoczywają w spokoju " ? przecież przez to, pomimo podrasowania Tyrka i tak
ląduje on na boo barbie albo na sosce encz.

Może ta właściwość to po to by zachęcić graczy do gry czymś innym niż necro?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2018, o 22:21 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 08:41
Posty: 52
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Necro musi dostać nerfa.
Małe zmniejszenie obrażeń z CE.
Małe zmniejszenie zasięgu/lvl z CE.

Może jakiś buff do obrażeń zwykłych szkieletów? to by było dobre.

_________________
Konto IDR: rafineria888


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2018, o 00:02 
Offline
Szaman upadłych
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 19:06
Posty: 35
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
ilovemilka napisał(a):
mam jeszcze pare propozycji hmmm :
(...)

4x NIE.
Jeśli chodzi o grzebanie w talikach, to powinny być zbuffowane LC, bo nadal są bezużyteczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2018, o 01:52 
Offline
Szkielet
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 00:05
Posty: 234
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna Mężczyzna
Arakiel napisał(a):
ilovemilka napisał(a):
mam jeszcze pare propozycji hmmm :
(...)

4x NIE.
Jeśli chodzi o grzebanie w talikach, to powinny być zbuffowane LC, bo nadal są bezużyteczne.


Akurat 21 MF w GC jest spoko + skill do tego nie wyrolujesz bo oba to prefixy. Czy LC to crap? Niektóre owszem jak @, hp/res, mf, max/ar/hp i max/ar/ms so spoko.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 407 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 28  Następna strona

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[
SEO MOD © 2007 StarTrekGuide ]